Rustdagen.

13 mei 2017 - Reitsum, Nederland

13 mei,
Reitsum mijn vader is vandaag jarig word 84 net even met hem gebeld. Één van de eerste dingen die hij me vroeg, hoe is met je knie kan je bijna weer los. Dacht Tsja zal jullie even wat laten weten. Het gaat nog niet heel goed. Ben bij dokter geweest afgelopen woensdag en er zit een ontsteking in het knie gewricht. Waarschijnlijk gekomen door val en overbelasting. Moet nu eerst tien dagen rust. Heb buienradar gekeken, ben blij dat ik die rust niet in boven Frankrijk heb genomen maar thuis. Doel is om als knie rust heeft gehad, eerst een proef loopje van Reitsum naar Roodeschool te doen langs het kustpad 80km. En kijken wat er nog uit mijn rugzak kan (extra gewicht), en hoe knieën zich dan houden. In 3 of 4 nachten. Dan kan het zijn als dat goed gaat om weer naar Frankrijk te reizen om verder te gaan. Maar weet ik nog niet zeker. Wat ik nu heb gelopen is al een geweldige reis geweest. Ik wil iedereen bedanken voor alle berichten, apps, kaartjes, bloemen, bezoekjes of wat ook maar.
Oant.....,
Sjoerd

1. Jacqueline:
    13 mei 2017
    Gefeliciteerd Sjoerd met je vader en een heel strak plan hop dat alles mee zit voor je
  2. Barbara:
    13 mei 2017
    Hoi Sjoerd, goed om even te horen hoe het met je gaat. In de rust met je knie. Neem de tijd om daarna weer goed van start te gaan. Groetjes!
  3. Klasina:
    13 mei 2017
    Datgene dwaan wat je dwaan wolle! Kop der foar der binne slimmere dingen!!
  4. Riemke B:
    15 mei 2017
    Ffkes iene rust. En dan kop der foor. En go.
  5. Janneke Broers:
    6 juni 2017