Lauwersoog

15 juni 2017 - Reitsum, Nederland

Ik had echt gedacht dat t wel los zou lopen, had al weer wat rondjes gedaan achter de zeedijk en dat voelde wel goed. Nu met de bepakking voelt het weer heel anders.'s nachts weer een warme en zeer knie. Vanochtend na een ontbijtje in het zonnetje maar weer richting Friesland. Het is niet anders maar de teleurstelling is er niet minder om. Nu sluit in deze blog, maar zeker niet met lopen. Geef het nog niet op maar ga eerst met de heer Schimmel (orthopedisch chirurg) een gesprekje doen.Bedankt allemaal voor het lezen​ en voor de reacties. Ik kom jullie vast nog wel weer tegen maar dan live.  Groetnis Sjoerd

1. Klasina:
    15 juni 2017
    Jammer Sjoerd neat oan te dwaan. Mar efkes nei Schimmel op de Skimmel miskien? dan mar nije receptjes betinke sadast opt wurk us wer verrasse kinst mei dyn kookkunst!
  2. A. Kingma:
    Ooit zal het lukken Sjoerd
  3. Barbara:
    15 juni 2017
    Hey Sjoerd, dat is balen zeg! Dan eerst maar weer overleggen over je knie.... of een pakezel meenemen. Of telt het dan niet? Succes en wie weet ooit.... groetjes!
  4. Jacqueline:
    15 juni 2017
    Kijken zeggen dat je het geprobeerd hebt niet iedereen kan dat een helehoop beginnen er al niet eens aan veel sterkte met je knie hoop dat het gouw over gaat tot gouw
  5. Joke:
    16 juni 2017
    Jammer Sjoerd. Ik zou in elk geval NIET naar Dr. Schimmel toegaan, er zijn meer orthopedisch chirurgen.
  6. Janneke:
    Beterschap Sjoerd!
  7. Sjoerdtsje:
    16 juni 2017
    No Sjoerd do kinst sizze datst it noch wer in kear besocht hast mar dyn knibbel wie noch net sterk genôch. No earst der mar ris goed nei sjen litte. Dy knibbel moat noch in hiel libben mei.
    Mar ik begryp dyn teloarstelling. Kalm oan en genietsje earst mar fan dizze moaie simmer en de kuiers yn dyn neiste omjouwing. Groetnis Sjoerdtsje
  8. Janke Mulder:
    16 juni 2017
    Jammer Sjoerd maar beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald!!