Dag 6; IJzevoorde………………………..IJzevoorde

20 april 2017 - IJzevoorde, Nederland

Vandaag een ander verhaal, zoals men zegt “niet om naar huis te schrijven”. Ging het gisteren tijdens het lopen zo goed met de knie, vannacht heeft hij mij bezig gehouden. Er zit toch echt een ontsteking in denk ik, en behalve de pijn ga je ook nadenken. Ben je anderhalf jaar hiervoor bezig en gaat het zo. Dat is even slikken. Vannacht zeer blij met de extra slaapzak die ik kreeg van Kees en Tineke.  Tevens kwamen ze nog mijn was halen en ik kreeg het even later warm, droog en opgevouwen terug. Bijzonder.

Het ijs zat aan de binnenkant van de tent (zie foto, daar ligt het uitgeschud op het gras). Vanochtend  eerst met Sippie gebeld. Later zat ik met de familie Dolsmans aan de keukentafel, allen zeiden naar de fysio en anders huisarts, en vandaag een rust dag. Ik mag in de caravan bivakkeren en hoef vanavond mij eten niet te koken, we eten stimp stamp. Hoe bijzonder is dat; hartverwarmend.

Op de fiets naar Zelhem,  kon gelijk bij de fysio komen, einde van het verhaal is dat er toch een irritatie zit die in de rust pijn geeft, bewegen is niet erg, zij gedoseerd. GELUKKIG, dan kan ik morgen mijn reis voortzetten, zei het wat rustiger aan dan gepland. Ik kan niet onder woorden brengen hoe blij ik was dat te horen. Een bos bloemen en kasteelbiertjes gehaald (zag ze in de glasbak liggen bij Kees). Ook alvast de broodjes voor morgen onderweg. Op de fiets nog maar een slagje gedaan, toch maar wat bewegen. Even kasteel Slangenburg bekeken.

De camping is te koop, voor wie belangstelling heeft ; bekijk even de foto’s , het is prachtig; Camping Slangenburg. De camping valt onder Doetinchem. Tevens hier de eerste snee er af, en het vriest dat t kraakt…Al met al geen kilometers maar toch bijzonder!

Morgen beloof ik weer een reisverslag.

Groet Sjoerd

1. Klasina:
    20 april 2017
    Wie it skeerapparaat stikken? grapke, mar wat fijn dast dochs troch kinst super!!
  2. Boukje:
    Hoi Sjoerd
    Wat kom je toch bijzondere mensen tegen, blij dat die er nog zijn
    Ik hoop dat het morgen beter gaat met je knie
    Sterkte en succes !
    Groetjes Boukje
  3. Jacqueline:
    20 april 2017
    Hè Sjoerd fijn om te horen dat je van de fysio hem toch mag bewegen en je reis mag voort zetten ben benieuwd naar je komende verhalen en veel succes met de komende km
  4. Riemke B:
    20 april 2017
    De kop de foor jer, hast al wer fan alles meimakke, bysonder, eh juh die knibbel, dat komt op de kop goed
  5. Sjoerdtsje:
    20 april 2017
    Moai Sjoerd datst dochs troch meist. Gelokkich mar. In dei rêstich oan is ek wol lekker. Je moatte ek ris wat besjen yn'e omjouwing no? Moarn mar wer op stap en wer nije aventoeren belibje. Súkses en in noflike jûn
  6. Waldpyk:
    20 april 2017
    joen maar een extra borrel kerel ;)
  7. Cees en Cisca Verwolf( c en c):
    20 april 2017
    Sjoerd, de eerste week is altijd lastig, maar je hebt tijd in overvloed. We genieten van je uitstekende reisblog en foto's, ik loop met je mee! Heb nog een tip voor je, fotografeer ook de bijzondere mensen die je ontmoet. Heb spijt dat ik dat niet gedaan heb. Bon Camino!
  8. Riemke:
    20 april 2017
    Hoi Sjoerd hier gaat het volgens mij om als je deze reis gaat maken nl...blijven in het hier en nu als dit vanuit iets moois is of een tegenslag met de knie dit is wat er is verwelkom heg zonder oordeel...lastig al is dit echt leven volgens mij.lekker sliepe en morgen gezond weer op.
  9. Erwin:
    20 april 2017
    He sjoerd jammer van de tegenslag maar beter dat je er nu achter komt dan in het buitenland sterkte de komende tijd en onthoud goed naar tegenspoed komt voorspoed groet erwin
  10. Toffeee:
    20 april 2017
    Van hoop naar geloof ... een rukdag en een rustdag...
    morgen opnieuw Jonghu , leuk om je verhalen te lezen.
    Groet